white billige joggesko

billige joggesko

billige joggesko
Rated 4.6/5 based on 859 customer reviews
Nok568 In stock

Burlap billige joggesko

billige joggesko Adidas og andre internasjonale merkevarer okkupere toppen av markedet, bare Kina egentlig si plukke opp noen av de merkevarene i verden de siste ?rene. Kinesiske merkevarer har muligheten til ? signere en rekke NBA-spillere for ? bevise dette punktet. Men skiltet til tjener vanligvis to form?l, det vil si reklame fotografi og vil m?te fansen og noen andre aktiviteter, m?ten enkelt, Relasjons spillere og merkevare er ikke sterk, mange forbrukere selv huske hvilken stjerne p?tegning hvilke produkter. S? disse "Kina" aktiviteter begrenset de endelige resultatene. Xiaoxiang Morning: I dag er den sekund?re merker ivrige p? ? signere NBA-spillere og veteraner, som NIKE tegn Bryant ? signere Liu Xiang, hva er forskjellen? Pan Jianhua: Jeg tror den st?rste forskjellen er at Nike Nike, Adidas slike beste merkene i henhold til de spillerne til ? utvikle, produsere produkter. For eksempel ble Nike Kobe Bryant k?ret til utvikling av sko, vil Kobe Bryant bli tildelt utbytte fra disse merkene av sko i hans navn. Men dette er sv?rt h?y terskel, den f?rste kinesisk merkevare p? grunn av geografiske begrensninger, ute av stand til ? forst? behovene og egenskapene til disse spillerne, som Nike, Adidas og de kan sende f?lge fler?rig signering store navn spillere, i tillegg til kostnader produktutvikling basert p? egenskapene til spillerne sv?rt h?y, styrken av innenlandske foretak blir ikke ? gj?re det. Potensielle aksjer Sko ikke oppfyller kravene, signere spillere kan nekte ? b?re Xiaoxiang Morning: Du har beskrevet: sportsmarkedet m? kj?pe blue chip aksjer, men mange kinesiske merker, er solgt til h?ye priser for ? kj?pe billig. Tror du denne situasjonen fortsatt eksisterer? Pan Jianhua: Jeg beklager ? si at slike ting fortsatt iscenesatt. Innenlandsk virksomhet beslutningstakere kan vurdere mer av en kortsiktig merkevare markedsf?ring, vil det velge noen allerede kjente idrettsut?vere til ? signere. Men fordi de beste spillerne er inng?tt internasjonale merkevarer g?, slik at bare andre lag kinesisk merke eller en stjerne hadde gass, s? selv brukt en betydelig pris, er det vanskelig ? oppn? den beste hensikt. Xiaoxiang Morning News: Det sies at du hadde meldt seg mer enn hundre barn som Liu Xiang, den siste ut av en Liu Xiang endelig. Dette er ikke risikabelt? Pan Jianhua: Ja, n?r Liu Xiang er enn? ikke de beste resultatene, var det Nike signert, da de var veldig sm?, ikke godt kjent, er sv?rt lav kontrakt kostnader

ash billige joggesko

billige joggesko inkludert Guangzhou stasjonen morgen og ettermiddag treningsleir spillere vil m?te fansen. ? ?17 august morgen, Bryant kom til South China Agricultural University, for utvalgte Nike Summer League Guangzhou tur treningsleir 64 spillere for utmerket veiledning for ? hjelpe dem ? forbedre sine basketball ferdigheter, oppmuntre dem til ? bli bedre i sommer trening, og overg? seg selv ytelse, lage sin egen storhet. For nesten en time med aktivitet, Bryant og sm? akt?rer for et n?rt samspill, og forsiktig veiledning fra taktisk og teknisk drift to sm? akt?rer st?r overfor. ? Nike Nike merkevare opplevelse butikker bes?kte Guangzhou Etter utl?pet av morgenens treningsleir, Bryant kom til Grandview Plaza, Guangzhou Nike merkeopplevelsen butikker og sko fans m?te opp i Guangzhou. Arrangementet, Kobe interesse ? bes?ke butikker, og sko og felt fans til ? dele historien om deres sko. Kobe Bryant i London for ? feire prestasjoner av hendelser, Nike merkeopplevelsen butikker i Guangzhou er fortsatt aktive nettstedet lansert en begrenset utgave av Zoom Kobe 7 System gull farge sko, Bryant seg selv elsker det. ? Kobe Bryant vil m?te fansen i Guangzhou Station P? ettermiddagen Bryant dukket opp i Asian Games i Guangzhou Institute of Physical Education Hall til ? m?te med fans i Guangzhou. Konfrontert med tusenvis av fans bor, kom nok en gang til Guangzhou, Bryant sa Guangzhou lidenskapelige fans og god mat er veldig miss. I en hel time av m?tevirksomhet, med unntak av S?r Divisjon Nike Summer Tour spillere hjelpe til tanking, Bryant ogs? glade for ? dele sin historie med fans av basketball og samhandle aktivt med ?stedet for sm? spillere og fans. Aktiviteter slutt deltok Bryant i interaktive spill til publikum sendt til Shanghai for ? delta i "Nike synke" billetter, invitere dem til ? v?re vitne til den store ?yeblikk tilh?rer bevegelsen. Nike Nike: Nike USA - Lang genser med rutete skjorte ?rets hot Lange avsnitt genser med en rutete skjorte Nike hot i ?r. Lange gensere og rutete skjorte med ?rets varme stiler. Tiln?rmet Jixin Ling liten V-hals krage rutete skjorte eksponere akkurat st?ende krage, mansjetter med rutete ekko, milde og sjener?s. Personlige design lang del kan ogs? markere uts?kt kvinnelige figuren. Bukser med en tettsittende leggings og et par lakksko, men ogs? tillate en unik feminin spontant. V?ret gradvis kj?ler

2015 billige joggesko

billige joggesko viser Greater China salget falt 15 prosent fra ?r til ?r, mens p? samme tid, ble Nike forventet, om de neste fem ?rene, inkludert store fremvoksende markeder, inkludert Kina, vil den ?rlige inntekter v?re 10% veksttakten. Dette betyr p? den ene siden, den opprinnelige av disse internasjonale merkevarer er kjent med f?rste linje markedet har etter hvert blitt mettet, p? den annen side, m? de justere salgskanaler og produktportef?lje s? snart som mulig, for ? n? det laveste niv?et p? forbruket av andre og tredje niv?et byer, heller enn ? vente p? naturen for ? ?ke kj?pekraften til forbrukerne der. ?Men if?lge UBS rapporten analyserer dagens andre og tredje niv? byer Shoes "perfekt pris" mellom 170-250 yuan, og Nike (som andel av den f?rste internasjonale line sports merke) Salgsprisene i kinesisk fott?y den 400-1000 per m?ned, $ 150 prisforskjellen mellom de to er den viktigste ?rsaken til deres tjenester kan ikke hindre i andre og tredje niv? markeder. I kontrast er dagens fokus p? andre og tredje niv?et byer aktivt med ? utvide markedet flere store innenlandske merker, er dens prising i utgangspunktet rundt 170-250 yuan flyte opp og ned omr?det 50-70 millioner. ?Men hvis minsteprisen Nike Nike sko vil v?re 300 yuan, men fortsatt litt h?yere enn "perfekt pris", men "? bruke 50 yuan kan kj?pe et par Nike sko," ideen er sv?rt sannsynlig ? v?re drevet av de som n? er Kj?p Li Ning, Anta, spesielle trinn som h?yverdig joggesko merkevare forbrukerne f?rst metastase. ?Dermed forutsetningen for et behov for ? ta ledelsen problemet er, om Nike Nike joggesko kan oppn? 300 yuan et par av det? ?If?lge UBS videre analyse p?pekte at forutsetningen i gjeldende prisstrategi, Nike joggesko billigste prisen p? 395 yuan (unntatt rabatt), deretter distribusjonskostnadene i den st?rste andelen av kostnadene (134 yuan / dobbel), ca. for prisen p? 1/3. Etterfulgt av den totale kostnaden for produksjon (95 yuan / dobbeltrom, inkludert r?varer, arbeidskraft og overhead). Deretter er det Nike overskudd --- 78 yuan / dobbel. ?Hvis Nike Nike joggesko vil bli den dyreste prisen justert til 298 yuan (unntatt rabatt), s? vil det v?re den f?rste til ? bli komprimert forhandlere som selger og administrative kostnader, komprimering p? opptil 36%. Etterfulgt av den totale kostnaden for produksjon, kompresjon p? ca 26%. Selv om Nike og leverand?r av enheten profitt kan avsl?, men rask vekst etter inn i andre og tredje niv?et byer kan oppveie nedgangen i solgte enheter

Google+ Instagram Pinterest Twitter Facebook